"Blogger, aki szemünk elé tárja a kultúra és az élet napos oldalát, aki közben el is meséli, nem csak megmutatja, hogy mi történik körülöttünk, egy fiatal, aki tele van életerővel és pozitív látásmóddal, akinek mindenről van véleménye..."

Dudás Csilla (Bottle of Legacy)

2016.01.31. - Zsani & Balázs



Eső, vagy hó? Zivatar, vagy hideg? Nem probléma, sőt! Mindig is szerettem azokat a kihívásokat, amiket sokan még csak meg se próbálnának. Ilyen például az esőben történő szerelmes fotózás. Történt ugyanis, hogy...


... a nemrég beújított technikát, némi nehezítő körülmény (lásd: eső ) alatt is ki szerettem volna próbálni. Zsaniék pedig kaptak az alkalmon, hiszen még nem voltak fotózáson, így rögtön mutattam is pár régebben készült, kimondottan esőben fotózott sorozatot. Nagyon megtetszett nekik, így megegyeztünk, hogy ha lesz ilyen alkalom, Ők lesznek a próba alanyok. :)
Január 31-én el is jött ez a nap, tehát indultunk Pécsre, hogy a fényes Király utcán, és a Széchenyi téren örökíthessük meg szerelmük első mozzanatait.

A fotózás kissé nehézkes, de nagyon vicces volt. A szakadó eső nem csak a technikát, de minket is elég jól próbára tett, de ugye ez volt a cél. Balázs és Zsani rettentően jól bírták a strapát, a jó kedvüket nem vehette el némi víz. :D
Az emberek jöttek mentek, de többnyire a kihalt utcán készítettük a képeket. Imádtam minden percét, és talán én voltam az egyetlen, aki tudomást sem vett a körülötte levő zuhatagról. A technika jól szerepelt, és bár a fény hiányával küszködve akadtam némi gondok, ettől függetlenül a képek szerintem szuperek lettek.

Ha Ti is szeretnétek esős képeket, vagy esetleg van egy teljesen egyedi ötleted... Kattints a http://tamasbrandt.hu/ajanlat menüpontra, és kérj ajánlatot! :)